Kasulik teadmine
TEENUSE OSUTAMISE TINGIMISED
Hinnakirjaga saab tutvuda SIIN. Tervishoiuteenuse osutamise leping loetakse muu hulgas sõlmituks ka tervishoiuteenuse osutamise alustamisega või kliendi sooviga broneerida vastuvõtuaeg.
TEENUSTE OSUTAMISE TINGIMUSED:
- Teenuste osutajaks on Tursekeskus OÜ, registrikood 12554092, ettevõttena Reio Vilipuu Taastusravikliinik (edaspidi taastusravikliinik). Konkreetsete teenuste osutaja(d) määrab taastusravikliinik enda spetsialistide seast arvestades soovitavate teenuste iseloomu, mahtu, ajakava ja ravijärjekorra pikkust.
- Teenusele registreerimisel nõustub klient teenuse osutamise tingimustega.
- Esmase visiidi broneerimisel saadab keskus kliendile e-posti teel teate registreerimise kinnitamise kohta.
- Klient maksab keskusele osutatud teenuste eest vastavalt konkreetse teenuse osutamise hetkel kehtivale hinnakirjale. Kliendil on igal ajal õigus saada teavet keskuses hetkel kehtivast hinnakirjast.
- Teenuste eest tasumine toimub viivitamatult pärast teenuste osutamist vastavalt spetsialisti või keskuse poolt väljastatud teatisele või arvele, kui kliendiga ei ole kokku lepitud teisiti. Klient peab teatama keskusele oma märkustest teatise või arve või sellel kajastatud teenuste suhtes koheselt pärast teatise või arve saamist. Märkustest mitteteatamise korral loetakse teatis või arve kliendi poolt täies ulatuses aktsepteerituks.
- Kokkulepitud teenusele mittetulemisest teatamise korral hiljem, kui eelmise ööpäeva jooksul, on keskusel õigus esitada kliendile arve tervishoiuteenuse osutamiseks valmisoleku kulude katteks vastavalt kehtivale hinnakirjale. Teenuse eest ei pea tasuma, kui klient teatab teenusele mitte ilmumisest eelneval tööpäeval kell 9-17.
- Juhul, kui kliendil on keskuse ees ületähtaegseid võlgnevusi või selliseid võlgnevusi on esinenud teenuste osutamisele eelneva kalendriaasta jooksul, on keskusel õigus nõuda teenuste eest ettemaksu vastava teenuse täielikus maksumuses. Käesolevas tasuliste teenuste osutamise lepingus reguleerimata küsimustes kohaldatakse käsunduslepingu sätteid.
Teenuste osutamise lõpetamine:
- Klient võib tasuliste teenuste osutamise lepingu igal ajal põhjust avaldamata üles öelda. Sellisel juhul tasub klient vaid talle osutatud teenuste eest.
- Taastusravikliinik võib tasuliste teenuste osutamise lepingu üles öelda üksnes mõjuval põhjusel, eelkõige siis, kui ilmneb olukord, kus keskuselt ei saa mõistlikult eeldada tasuliste teenuste osutamise lepingu jätkamist, sh tasu maksmata jätmine, kliendi poolt antavate juhiste vastuolu seadusega või mittetäidetavus või õigusaktidest tulenev keeld vastavat teenust osutada.
Teenusele registreerimisel kinnitab klient alljärgnevat:
- Olen käesolevas tasuliste teenuste osutamise lepingus sätestatud tasuliste teenuste hinnakirja ja osutamise tingimustega tutvunud ning nõus.
- Soovin käesolevas lepingus sätestatud tingimustel kasutada taastusravikliiniku tasulisi teenuseid vastavalt teenuste vahetu osutajaga suuliselt kokkulepitavale mahule.
VASTUVÕTUAJA TÜHISTAMINE
Kokkulepitud teraapiasse mittetulemisest teatamise korral hiljem, kui eelmise ööpäeva jooksul enne seansi toimumist, on keskusel õigus esitada kliendile või klienti suunanud institutsioonile arve tervishoiuteenuse osutamiseks valmisoleku kulude katteks vastavalt kehtivale hinnakirjale.
Õigeaegselt tühistamata Tervisekassa (perearsti) saatekirjaga visiidi korral on asutusel õigus järgnevaid teenuseid pakkuda tasulise hinnakirja alusel.
KOOSTÖÖPARTNERITE POOLT SUUNAMINE
Iseseisvalt füsioteraapia osutamisele saavad kliente suunata Tervisekassa rahastusel perearstid ja eriarstid (alates 01.07) ning tasulistele teenustele kõik koostööpartnerid.
Suunamise korral võtab teenuste eest tasumise üle Tervisekassa vastavalt kehtivatele lepingutingimustele.
KOOSTÖÖ TERVISEKASSAGA
Lepingumahu raames Tervisekassa poolt rahastatavate teenuste puhul võtab tasumise üle Tervisekassa. Isikul peab olema kehtiv ravikindlustus.
Ambulatoorsesse ravijärjekorda registreerimiseks on vajalik digitaalne saatekiri.
Tervisekassa poolt rahastatavate teenuste puhul ei võeta visiiditasu.
Tervisekassa ei võta maksmise kohustust üle järgnevatel juhtudel:
- Isikul puudub kehtiv ravikindlustus
- Isik ei soovi avaldada oma andmeid
- Isik ei soovi, et tema andmed edastatakse Tervisekassale
- Raviks puudub meditsiiniline näidustus
- Tervisekassa lepingumahu täitumisel
VASTUVÕTUAJA BRONEERIMINE
Vajalikule teenusele saad mugavalt ise broneerida aja ka meie kodulehel. Tervishoiuteenuse osutamiseks Tervisekassa visiidina on kaks võimalust:
1. vali “Tervisekassa tasutavad teenused” ja seejärel terapeut ning soovitav teenus täpsustades ka kohe piirkonna * või
2. vali Terapeut, kelle alt rippmenüüst vastavalt “Tervisekassa tasutavad teenused” ning seejärel soovitav teenus täpsustades ka kohe piirkonna *
* piirkonna täpsustamise all mõtleme näiteks valikut – Füsioteraapia individuaalne (kestus 30 min) (puus, põlv, hüppeliiges) [25min]
https://taastusravikliinik.ee/broneerimine/
VASTUVÕTUAJA TÜHISTAMINE
Kokkulepitud teenusele mittetulemisest teatamise korral hiljem, kui eelmise ööpäeva jooksul enne teenuse toimumist, on taastusravikliinikul õigus esitada kliendile või klienti suunanud institutsioonile arve tervishoiuteenuse osutamiseks valmisoleku kulude katteks vastavalt kehtivale hinnakirjale.
Õigeaegselt tühistamata Tervisekassa visiidi korral on asutusel õigus järgnevaid teenuseid pakkuda tasulise hinnakirja alusel.
PLAANILISE RAVI JÄRJEKORRA PIDAMISE REEGLID
PLAANILISE RAVI JÄRJEKORRA PIDAMISE REEGLID REIO VILIPUU TAASTUSRAVIKLIINIKUS
- TURSEKESKUS OÜ (Reio Vilipuu Taastusravikliinik) (edaspidi nimetatud taastusravikliinik) osutab iseseisvalt füsioteraapia teenust ravijärjekorra alusel.
- Ravijärjekorda registreeritud patsient saab vajaliku tervishoiuteenuse minimaalse aja jooksul, lähtudes tervishoiuteenuse meditsiinilisest vajadusest ja Tervisekassa nõukogu poolt kinnitatud ravijärjekordade maksimumpikkusest.
- Patsiendi ravijärjekorda registreerimine toimub kõikidel tööpäevadel ajavahemikus kella 9:00-17:00 telefoni või e-post või interneti teel vastavalt:
tel. 6454250
mob. 56865116
e-post: info@taastusravikliinik.ee
koduleht www.taastusravikliinik.ee - Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda, kantakse ravijärjekorda järgmised andmed (E-KLIINIK programmi vahendusel):
(1) patsiendi ees- ja perekonnanimi, isikukood (puudumisel sünniaeg);
(2) planeeritav vastuvõtu aeg;
(3) planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus;
(4) patsiendi kontaktandmed (mobiil, e-mail);
(5) suunava arsti kontaktandmed (suunamise olemasolul);
(6) patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev;
(7) ravijärjekorras muudatuste tegemise (ravijärjekorras ette- või tahapoole viimise või ravijärjekorrast väljaarvamise) kuupäev ja põhjus;
(8) märge, et patsienti on teavitatud ravijärjekorras muudatuste tegemisest. - Patsiendi registreerimisel ravijärjekorda taastusravikliiniku tegevuskohas annab registreerija patsiendile kirjaliku teatise, mis sisaldab tervishoiuteenuse osutamise aega ja tervishoiuteenust osutava isiku nime ning telefoninumbrit.
- Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda telefoni või e-posti teel, peab registreerija teatama patsiendile telefoni või e-posti teel tervishoiuteenuse osutamise aja ja tervishoiuteenust osutava spetsialisti nime.
- Patsiendi peab ravijärjekorda registreerima:
(1) esmakordsele vastuvõtule registreerimisel esimesele võimalikule vabale vastuvõtuajale;
(2) korduvale vastuvõtule registreerimisel vastavalt spetsialisti soovitusele ja patsiendi otsusele, lähtuvalt ravivajadusest. - Ravijärjekorras muudatuste tegemisel peab patsiendile muudatustest teatama hiljemalt ühe (1) tööpäeva jooksul arvates muudatuste tegemisest ning säilitama varasema teabe koos märkega, et patsienti on muudatustest teavitatud.
- Plaanilise ravi järjekorra reeglite järgimise tagab Reio Vilipuu
Kinnitatud TURSEKESKUS OÜ juhatuse poolt 01.03.2024.
KOHUSTUSLIKU VASTUTUSKINDLUSTUSE INFO
Kindlustusandja: PZU Kindlustus (AB „Lietuvos draudimas“ Eesti filiaal)
Kindlustuskaitse periood: 1.12.2024-30.11.2025
Kindlustussumma:
3 000 000 € kindlustusperioodi kohta
300 000 € kindlustusjuhtumi kohta
100 000 € õigustatud isiku kohta
Mittevaralise kahju kindlustussumma:
100 000 € kindlustusjuhtumi kohta
30 000 € õigustatud isiku kohta
Kahjunõude esitamine: tervishoiuteenuse enda kontakt või PZU Kindlustuse Iseteenindus
Kahju esitamiseks palun täitke PZU Kindlustuse Iseteeninduses olev vorm ning kindlustusandja võtab teiega ühendust.
E-POE KASUTUSTINGIMUSED
- Üldsätted
1.1 Käesolevad Tursekeskus OÜ (registrikoodiga 12554092) e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad internetiaadressil https://taastusravikliinik.ee/pood asuvast ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) ostmisel.
1.2 E-pood müüb Tursekeskus OÜ-le kuuluvas kaupluses Reio Vilipuu Taastusravikliinik, aadressil Kotka 12, C3-sissepääs Tallinn 11315 (Kotka Tervisemaja).
1.3 Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: klient) ja e-poe omaniku Tursekeskus OÜ (edaspidi müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega.
1.4 Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad e-poes toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid
1.5 Müüja andmed:
Tursekeskus OÜ
Pärnu mnt 126-3, 11313 Tallinn
Reg. nr 12554092
Telefon 6454250
E-post info@taastusravikliinik.ee
1.6 Müüjal on õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutustingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada kodulehel www.taastusravikliinik.ee ja . Kui klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, rakendatakse tehingule tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
- Klienditugi
2.1 Klienditoe telefoninumber on 6454250 (avatud tööpäeviti kl 10-18:00).
2.2 E-posti aadress: epood@taastusravikliinik.ee
2.3 Riiklikel pühadel on klienditugi suletud. Erandite kohta anname infot kodulehel www.taastusravikliinik.ee.
- Hinnad
3.1 Kõik e-poe toodete hinnad sisaldavad 20%-list (või eritoodetel 9%) käibemaksu ning on esitatud eurodes.
3.2 E-poe toodete hinnad, allahindlused, pakkumised ja kampaaniad võivad erineda müüja jaekaupluse hindadest, allahindlustest, pakkumistest ja kampaaniatest.
3.4 Transpordi hinnad on välja toodud punktis 7.
- Tooted
4.1 E-poe toodete põhivalik on reeglina olemas laos või müüja jaekaupluses. Toodete kohest saadavust ei tagata, sest laoseis võib päevadega muutuda.
4.2 Kui kliendi tellitud toode müüjal puudub, teavitatakse klienti sellest esimesel võimalusel.
- E-poes registreerumine
5.1 Registreerunud ja sisselogitud püsikliendile rakenduvad püsikliendi pakkumised ning 5%-line soodustus täishinnaga toodetelt.
5.2 Transporditasule püsikliendi soodustus ei rakendu.
- Tellimuse esitamine
6.1 Tellimusi saab esitada e-poes registreeritud kasutajana sisse logides või anonüümse kliendina.
6.2 Klient valib välja e-poest soovitud tooted ning lisab ostukorvi.
6.3 Klient kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi.
6.4 Klient sisestab nõutud andmed, valib sobiva kohaletoimetamise viisi ja nõustub kasutustingimustega.
6.5 Klient tasub tellimuse eest maksekeskonnas.
6.6 Pärast tellimuse eest tasumist tuleb kliendil vajutada “Tagasi kaupmehe juurde”.
6.7 Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja Erply kassasüsteemist arve (e-poe tellimuse ning Erply kassasüsteemi arvete numbrid ei kattu).
- Makseviisid
7.1 Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil.
7.2 Makse toimub väljaspool e-poodi teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskonnas.
7.3 Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
7.4 Maksmine toimub eurodes.
- Kauba kättesaamine
8.1 Kliendil on võimalik tellimusele ise Reio Vilipuu Taastusravikliinikusse järele tulla või kohaletoimetamiseks valida Omniva pakiautomaat või Itella Smartpost pakiautomaat.
8.2 Tellimuse kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati.
8.2.1 Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt paki suurusele.
Paki mõõtmed (kõrgus x laius x sügavus) | Paki kaal | Saatmise hind Eesti pakiautomaati |
S kuni 9 cm * 38 cm * 64 cm | kuni 30 kg | 2,99 € |
M kuni 19 cm * 38 cm * 64 cm | kuni 30 kg | 3,99 € |
L kuni 39 cm * 38 cm * 64 cm | kuni 30 kg | 4,89 € |
8.2.2 Tellimusele alates 100€ kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
8.2.3 Pärast müügilepingu jõustumist anname teada, kas toode on Eestis olemas ning ka võimalusel eeldatava saabumise aja. Kui toode saabub, siis teavitame sellest klienti ning saadame tellimuse välja kliendi poolt valitud pakiautomaati kuni 2 tööpäeva jooksul.
8.2.4 Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, hoiutähtaja lõppu ning tagastuskoodi.
8.2.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud.
8.2.6 Tellimust hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja saabumise lõppu saadetakse toode tagasi.
8.2.7 Juhul kui klient ei lähe tellimuse järgi eelmainitud tähtaja jooksul, tagastatakse saadetis Saatjale, kes on kohustatud tasuma saadetise tagastamise kulu. Juhul kui „Saaja maksab teenustasu’’ lisateenusega ei tulda hoiuaja jooksul järele, tasub Saatja lisaks tagastamise kulule ka saadetise edastamise kulu ja hoiutasu. Antud transpordiga seotud kulud on klient kohustatud hüvitama müüjale.
8.3 Tellimuse kohaletoimetamine Omniva postkontorisse.
8.3.1 Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt paki suurusele.
Paki mõõtmed (kõrgus x laius x sügavus) | Paki kaal | Saatmise hind Eesti pakiautomaati |
S kuni 9 cm * 38 cm * 64 cm | kuni 30 kg | 3,89 € |
M kuni 19 cm * 38 cm * 64 cm | kuni 30 kg | 4,59 € |
L kuni 39 cm * 38 cm * 64 cm | kuni 30 kg | 5,19 € |
8.3.2 Tellimusele alates 100€ kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
8.3.3 Pärast müügilepingu jõustumist anname teada, kas toode on Eestis olemas ning ka võimalusel eeldatava saabumise aja. Kui toode saabub, siis teavitame sellest klienti ning saadame tellimuse välja kliendi poolt valitud postkontorisse kuni 2 tööpäeva jooksul.
8.3.4 Toote kohalejõudmisest postkontorisse ja postkontori asukohast teavitatakse SMSi teel. Kui Saatja edastab Saaja epost aadressi, saadetakse lisateavitus ka e-kirjaga.
8.3.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud.
8.3.6 Tellimust hoitakse pakiautomaadis 15 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja saabumise lõppu saadetakse toode tagasi.
8.3.7 Juhul, kui klient soovib oma saadetist hoida postkontoris kauem kui tüüptingimustega lubatud 15 (viisteist) kalendripäeva, on Postil õigus Saajalt või Saatjalt nõuda lisatasu hoiustamise eest vastavalt kehtivale hinnakirjale iga lisanduva kalendripäeva eest
8.3.8 Juhul kui klient ei lähe tellimuse järgi eelmainitud tähtaja jooksul, tagastatakse saadetis Saatjale, kes on kohustatud tasuma saadetise tagastamise kulu. Juhul kui „Saaja maksab teenustasu’’ lisateenusega ei tulda hoiuaja jooksul järele, tasub Saatja lisaks tagastamise kulule ka saadetise edastamise kulu ja hoiutasu. Antud transpordiga seotud kulud on klient kohustatud hüvitama müüjale.
8.4 Tellimuse kohaletoimetamine Itella Smartpost pakiautomaati.
8.2.1 Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt paki suurusele.
Paki mõõtmed (kõrgus x laius x sügavus) | Paki kaal | Saatmise hind Eesti pakiautomaati |
XS kuni 5 cm * 36 cm * 45 cm | kuni 5 kg | 2,59 € |
S kuni 12 cm * 36 cm * 60 cm | kuni 35 kg | 2,99 € |
M kuni 20 cm * 36 cm * 60 cm | kuni 35 kg | 3,99 € |
L kuni 38 cm * 36 cm * 60 cm | kuni 35 kg | 4,89 € |
XL kuni 60 cm * 36 cm * 60 cm | kuni 35 kg | 6,49 € |
8.2.2 Tellimusele alates 100€ kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
8.2.3 Pärast müügilepingu jõustumist anname teada, kas toode on Eestis olemas ning ka võimalusel eeldatava saabumise aja. Kui toode saabub, siis teavitame sellest klienti ning saadame tellimuse välja kliendi poolt valitud pakiautomaati kuni 2 tööpäeva jooksul.
8.2.4 Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, hoiutähtaja lõppu ning tagastuskoodi.
8.2.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud.
8.2.6 Tellimust hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Tellimuse hoiuaega on võimalik tasuta pikendada 7-e (seitsme) kalendripäeva võrra, kui Saaja sellest teavitab Itella klienditeenindust kas telefoni või e-maili teel, kontaktid on leitavad veebilehel http://uus.smartpost.ee/kontakt. Hoiutähtaja möödudes toimetatakse tellimus Itella Sorteerimiskeskusesse ja võetakse ühendust tellimuse Saaja/Saatjaga ning lepitakse kokku tellimuse täiendava saatmise või tagastuse suhtes. Tellimuse kättesaamise tingimuste muudatuste eest on Itellal õigus nõuda Müüjalt täiendavat tasu.
8.2.7 Juhul kui klient ei lähe tellimuse järgi eelmainitud tähtaja jooksul ega pikenda tähtaega, on klient kohustatud hüvitama transpordiga seotud kulud.
- Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine
9.1 Kliendil on õigus tellimusest 14 kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode või tooted ümber vahetada või tagastada.
9.2 14-päevane tagastusõigus kehtib ainult e-poest ostetud kaubale ning ei laiene kaupluses sooritatud ostudele.
9.3 Toodete tagastamiseks ja/või vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatud tootega müüjale.
9.4 Taganemisvormi leiab siit.
9.5 Reio Vilipuu Taastusravikliiniku asukoha ja lahtiolekuajad leiab siit.
9.6 Nõudmised tootele, mida soovitakse tagastada on järgnevad •toode ei tohi olla kasutatud, määrdunud ega pestud ning •toode peab olema oma originaalpakendis, mis ei tohi olla rikutud.
9.7 Klient on kohustatud avama toote pakendi ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole originaalpakendis toote tagastamine nõutav.
9.8 Kliendil on õigus tootega tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapärases kaupluses ning klient vastutab tootega tutvumisel toote väärtuse vähenemise eest, kui ta on toodet kasutanud eeltoodust muul viisil.
9.9 Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, kompressioontooted) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.
9.10 Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Omniva pakiautomaat saab tellimuse ümber vahetada või tagastada Omniva pakiautomaadi vahendusel, kasutades selleks esialgses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi. Tagastuskoodi kasutamisel on tagastus tasuta ning jõuab tagasi Müüjale 3 tööpäeva jooksul.
9.11 Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud postkontor, saab tellimuse ümber vahetada või tagastada, viies selle vabalt valitud postkontorisse. Toote ümbervahetamiseks ja tagastamiseks on nõutav toote ostupakendil olev triipkood. Tagastamine postkontorist on tasuta ja tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul.
9.12 Saadetised, mis väljastati postkontori vahendusel, on samuti võimalik tagastada Saatjale läbi pakiautomaadi. Sellistel juhtudel tuleb skaneerida saadetisel olev vöötkood või sisestada see käsitsi. Kui saadetisele on tagatus lubatud ja tagastuse aeg ei ole veel möödunud, saab saadetise tagastada Saatjale tasuta.
9.13 Toote tagastuse kättesaamise kohta saadetakse kliendi e-postile kinnitus.
9.14 Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Itella Smartpost pakiautomaat, saab tellimuse ümber vahetada või tagastada saates see Tondi Selveri Itella Smartposti pakiautomaati, numbrile 5071219. Tagastamise kulud tasub Ostja.
9.15 Toote tagastuse kättesaamise kohta saadetakse kliendi e-postile kinnitus.
9.16 Toote saab nii kaupluses kui e-poes ümber vahetada ainult sama toote teise suuruse vastu. Ümbervahetamise korral läbi e-poe tuleb kirjutada epood@taastusravikliinik.ee. Uue toote saadame Teile vahetult pärast ümbervahetatava toote kätte saamist. Ümbervahetusega seotud kulud katab müüja.
9.17 Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti või mis on märgitud taganemisavaldusele.
9.18 Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kohaletoimetamise tasu on müüjal õigus tagastada kohaletoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.
10.Vastutus ja vääramatu jõud
10.1. Teenuse osutaja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
10.2. Teenuse osutaja ei vastuta kauba rikkumise eest Kliendi süül, kauba mittesihtotstarbelise kasutamise tulemusel tekkinud kahjude eest ja kauba jooksva kulumise eest tavakasutamise korral.
10.3. Teenuse osutaja ei vastuta Toote sobivuse eest, kui Klient on ise ennast mõõdistanud ega pole käinud Tursekeskus OÜ esinduspoes Kotka 12, 11315 Tallinn aadressil, kus jalgu mõõdistatakse selleks ette nähtud 3D tehnoloogial põhineva BodyTronic 600-ga, et leida täpselt Kliendi mõõtudele sobiv Toode.
10.4. Teenuse osutaja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
10.5. Teenuse osutaja vastutus kauba tarne eest lõpeb kauba üleandmise hetkest Kliendile või transpordi ettevõttele.
- Kliendi isikuandmete töötlemine
11.1 Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda kliendi isikuandmeid (Ees- ja perekonnanimi, telefoni number, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress).
11.2 Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, väljaarvatud makseteenust osutavale Maksekeskus AS-ile ja tarneteenust pakkuvale AS Eesti Post-ile ja OÜ Itella Estonia-le.
11.3 Müüja säilitab kliendi kohta ostude sooritamise käigus kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, kasutades selleks ERPLY kassasüsteemi.
11.4 Müüja võib kasutada kliendi isikuandmeid otsepostituseks üksnes juhul, kui klient on selle jaoks andnud oma nõusoleku.
11.5 Andmeside kliendi ja pankade ning kaardimaksete vahel on krüpteeritud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljas pool e-poe keskkonda ning e-poel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
- Pretensioonide esitamine ja vastutus
12.1 Müüja vastutab ostetud tootel ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates toote kliendile üleandmisest. Tarbijale toote müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
12.2 Kliendil on soovitatav esitada pretensioon epood@taastusravikliinik.ee. Pretensiooni märkida kontaktandmed, probleemi täpne kirjeldus, pretensiooni esitamise kuupäev ning lisada ostu tõendav dokument.
12.3 Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
12.4 Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
12.5 Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
Teave veebivaidluste lahendamise kohta vastavalt veebivaidluste lahendamise määruse (ingl ODR – Online Dispute Resolution Regulation) artikli 14 paragrahvile 1:
Euroopa Komisjon annab vastavalt ODR-i artikli 14 paragrahvile 1 tarbijatele võimaluse lahendada veebivaidlusi ühel oma platvormidest. Platvorm (http://ec.europa.eu/consumers/odr) toimib saidina, kus tarbijad saavad leida veebiostudega ja teenuselepingutega seotud vaidlustele lahendusi kohtuväliselt.
PRIVAATSUSTINGIMUSED
- Üldsätted
1.1. Käesolev privaatsuspoliitika reguleerib isikuandmete kogumist, töötlemist ja säilitamist käsitlevaid põhimõtteid. Isikuandmeid kogub töötleb ja säilitab isikuandmete vastutav töötleja Tursekeskus OÜ (edaspidi andmetöötleja).
1.2. Andmesubjekt privaatsuspoliitika tähenduses on klient või muu füüsiline isik, kelle isikuandmeid andmetöötleja töötleb.
1.3. Klient privaatsuspoliitika tähenduses on igaüks, kes ostab andmetöötleja kodulehelt kaupu või teenuseid.
1.4. Andmetöötleja järgib õigusaktides sätestatud andmete töötlemise põhimõtteid, muuhulgas töötleb andmetöötleja isikuandmeid seaduslikult, õiglaselt ja turvaliselt. Andmetöötleja on võimeline kinnitama, et isikuandmeid on töödeldud vastavalt õigusaktides sätestatule.
- Isikuandmete kogumine, töötlemine ja säilitamine
2.1. Isikuandmed, mida andmetöötleja kogub, töötleb ja säilitab, on kogutud elektrooniliselt, peamiselt kodulehe ja e-posti vahendusel.
2.2. Oma isikuandmete jagamisega annab andmesubjekt andmetöötlejale õiguse koguda, korraldada, kasutada ja hallata privaatsuspoliitikas määratletud eesmärgil isikuandmeid, mida andmesubjekt otse või kaudselt kodulehel kaupu või teenuseid ostes andmetöötlejale jagab.
2.3. Andmesubjekt vastutab selle eest, et tema poolt esitatud andmed oleksid täpsed, õiged ja terviklikud. Teadlikult valeandmete esitamist peetakse privaatsuspoliitika rikkumiseks. Andmesubjekt on kohustatud andmetöötlejat viivitamatult teavitama esitatud andmete muutumisest.
2.4. Andmetöötleja ei vastuta andmesubjekti poolt valeandmete esitamisest põhjustatud kahju eest andmesubjektile või kolmandatele osapooltele.
- Klientide isikuandmete töötlemine
3.1. Andmetöötleja võib töödelda järgnevaid andmesubjekti isikuandmeid:
3.1.1. Ees- ja perekonnanimi;
3.1.2. Sünnikuupäev;
3.1.3. Telefoninumber;
3.1.4. E-posti aadress;
3.1.5. Kohaletoimetamise aadress;
3.1.6. Arvelduskonto number;
3.1.7. Maksekaardi detailid;
3.2. Lisaks eeltoodule on andmetöötlejal õigus koguda kliendi kohta andmeid, mis on kättesaadavad avalikes registrites.
3.3. Isikuandmete töötlemise õiguslik alus on isikuandmete kaitse üldmääruse paragrahv 6 lg 1 p-d a), b), c) ja f):
- a) andmesubjekt on andnud nõusoleku töödelda oma isikuandmeid ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil;
- b) isikuandmete töötlemine on vajalik andmesubjekti osalusel sõlmitud lepingu täitmiseks või lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmiseks vastavalt andmesubjekti taotlusele;
- c) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja juriidilise kohustuse täitmiseks;
- f) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja või kolmanda isiku õigustatud huvi korral, välja arvatud juhul, kui sellise huvi kaaluvad üles andmesubjekti huvid või põhiõigused ja -vabadused, mille nimel tuleb kaitsta isikuandmeid, eriti juhul kui andmesubjekt on laps.
3.4. Isikuandmete töötlemine vastavalt töötlemise eesmärgile:
3.4.1. Töötlemise eesmärk – julgeolek ja turvalisus
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele
3.4.2. Töötlemise eesmärk – tellimuse töötlemine
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg 1 aasta.
3.4.3. Töötlemise eesmärk – e-poe teenuste toimimise tagamine
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg 1 aasta.
3.4.4. Töötlemise eesmärk – kliendihaldus
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg 1 aasta.
3.4.5. Töötlemise eesmärk – finantstegevus, raamatupidamine
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele
3.4.6. Töötlemise eesmärk – turundus
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg 1 aasta.
3.5. Andmetöötlejal on õigus klientide isikuandmeid jagada kolmandate isikutega, kelleks on näiteks volitatud andmetöötlejad, raamatupidajad, transpordi- ja kullerettevõtted, ülekandeteenuseid pakkuvad ettevõtted Andmetöötleja on isikuandmete vastutav töötleja. Andmetöötleja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
3.6. Andmesubjekti isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel rakendab andmetöötleja organisatoorseid ja tehnilisi meetmeid, mis tagavad isikuandmete kaitse juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, muutmise, avalikustamise ja mis tahes muu ebaseadusliku töötlemise eest.
3.7. Andmetöötleja säilitab andmesubjektide andmeid sõltuvalt töötlemise eesmärgist, kuid mitte kauem kui 1 aasta.
- Andmesubjekti õigused
4.1. Andmesubjektil on õigus saada ligipääs oma isikuandmetele ning nendega tutvuda.
4.2. Andmesubjektil on õigus saada informatsiooni tema isikuandmete töötlemise kohta.
4.3. Andmesubjektil on õigus täiendada või parandada ebatäpseid andmeid.
4.4. Kui andmetöötleja töötleb andmesubjekti isikuandmeid andmesubjekti nõusoleku alusel, siis on andmesubjektil õigus igal ajal nõusolek tagasi võtta.
4.5. Andmesubjekt saab õiguste teostamiseks pöörduda e-poe klienditoe poole aadressil info@taastusravikliinik.ee
4.6. Andmesubjektil on oma õiguste kaitseks võimalik esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile.
- Lõppsätted
5.1. Käesolevad andmekaitsetingimused on koostatud kooskõlas Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega (EL) nr 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46 / EÜ kehtetuks tunnistamise kohta / EÜ (isikuandmete kaitse üldmäärus), Eesti Vabariigi isikuandmete kaitse seadusega ning Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidega.
5.2. Andmetöötlejal on õigus andmekaitsetingimusi osaliselt või täielikult muuta, teavitades andmesubjekte muudatustest kodulehe https://taastusravikliinik.ee kaudu.
KAEBUSTE LAHENDAMISE KORD
KAEBUSTE ESITAMISE JA LAHENDAMISE KORD REIO VILIPUU TAASTUSRAVIKLIINIKUS (TURSEKESKUS OÜ)
Kaebuse mõiste ja esitamine
Kaebus on kirjalikus vormis rahulolematuse avaldus tervishoiuteenuse või osutaja suhtes.
Kaebused ja pretensioonid esitatakse kirjalikult vabas vormis REIO VILIPUU TAASTUSRAVIKLIINIKU (TURSEKESKUS OÜ, edaspidi nimetatud TURSEKESKUS) assistendile, spetsialistile või juhatusele. Assistendile või spetsialistele esitatud kaebus edastatakse nädala jooksul juhatusele. Patsiendil või temaga seotud isikul on lisaks võimalik pöörduda kaebuse esitamiseks Terviseametisse.
Kaebuste läbivaatamine ja tagasiside kaebuse esitajale
Kirjaliku kaebuse vaatab läbi TURSEKESKUS juhatuse liige. Kaebuse esitaja saab TURSEKESKUSE juhatuselt kahe nädala jooksul pärast kaebuse laekumist kirjaliku vastuse.
Kaebuste läbivaatamise ja vastamise eest vastutab juhatuse liige Reio Vilipuu.
- Vastavalt sotsiaalministri 15.12.2004.a. määrus nr 128 §6 lg4
Kinnitatud TURSEKESKUS OÜ juhatuse poolt 01.03.2024.
ALLALAADITAVAD VORMID
MEDITSIINILISE ABIVAHENDI TÕEND
Meditsiinilise abivahendi tõendit on vaja näiteks rinnaproteesi ostmiseks Sotsiaalkindlustusameti soodustusega. Soodustuse saamiseks ei väljastata enam paberil abivahendi kaarti. Soodustuse kehtivust ning toodete jääki kontrollitakse digitaalselt isikukoodi alusel.
V ä l i s e d r i n n a p r o t e e s i d
- Sotsiaalkindlustusameti -70% soodustusega.
- soodustuse saamise aluseks on abivahendi vajaduse tõend ja abivahendi kaart.
- tõendi võib väljastada eriarst, perearst, üldarst või arst-resident.
- kompenseeritakse 2 rinnaproteesi 4 aasta jooksul ühe kehapoole kohta.
Saksa ettevõte Anita toodab erineva kuju, raskuse ja suurusega väliseid rinnaproteese ja nendega ideaalselt sobituvat pesu, ujumisriideid ning sportpesu.
Olete oodatud meie hubasesse proteesituppa!