E-POE KASUTUSTINGIMUSED

 

  1. Üldsätted

1.1  Käesolevad Tursekeskus OÜ (registrikoodiga 12554092) e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad internetiaadressil https://taastusravikliinik.ee/pood asuvast ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) ostmisel.

1.2  E-pood müüb Tursekeskus OÜ-le kuuluvas kaupluses Reio Vilipuu Taastusravikliinik, aadressil Kotka 12, C3-sissepääs Tallinn 11315 (Kotka Tervisemaja).

1.3  Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: klient) ja e-poe omaniku Tursekeskus OÜ (edaspidi müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega.

1.4  Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad e-poes toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid

1.5  Müüja andmed:

Tursekeskus OÜ

Pärnu mnt 126-3, 11313 Tallinn

Reg. nr 12554092

Telefon 6454250

E-post info@taastusravikliinik.ee

1.6  Müüjal on õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutustingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada kodulehel www.taastusravikliinik.ee ja . Kui klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, rakendatakse tehingule tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

 

  1. Klienditugi

2.1  Klienditoe telefoninumber on 6454250 (avatud tööpäeviti kl 10-18:00).

2.2  E-posti aadress: epood@taastusravikliinik.ee.

2.3  Riiklikel pühadel on klienditugi suletud. Erandite kohta anname infot kodulehel www.taastusravikliinik.ee.

 

  1. Hinnad

3.1  Kõik e-poe toodete hinnad sisaldavad 20%-list (või eritoodetel 9%) käibemaksu ning on esitatud eurodes.

3.2  E-poe toodete hinnad, allahindlused, pakkumised ja kampaaniad võivad erineda müüja jaekaupluse hindadest, allahindlustest, pakkumistest ja kampaaniatest.

3.4  Transpordi hinnad on välja toodud punktis 7.

 

  1. Tooted

4.1  E-poe toodete põhivalik on reeglina olemas laos või müüja jaekaupluses. Toodete kohest saadavust ei tagata, sest laoseis võib päevadega muutuda.

4.2  Kui kliendi tellitud toode müüjal puudub, teavitatakse klienti sellest esimesel võimalusel.

 

  1. E-poes registreerumine

5.1  Registreerunud ja sisselogitud püsikliendile rakenduvad püsikliendi pakkumised ning 5%-line soodustus täishinnaga toodetelt.

5.2  Transporditasule püsikliendi soodustus ei rakendu.

 

  1. Tellimuse esitamine

6.1  Tellimusi saab esitada e-poes registreeritud kasutajana sisse logides või anonüümse kliendina.

6.2  Klient valib välja e-poest soovitud tooted ning lisab ostukorvi.

6.3  Klient kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi.

6.4  Klient sisestab nõutud andmed, valib sobiva kohaletoimetamise viisi ja nõustub kasutustingimustega.

6.5  Klient tasub tellimuse eest maksekeskonnas.

6.6  Pärast tellimuse eest tasumist tuleb kliendil vajutada “Tagasi kaupmehe juurde”.

6.7  Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja Erply kassasüsteemist arve (e-poe tellimuse ning Erply kassasüsteemi arvete numbrid ei kattu).

 

  1. Makseviisid

7.1  Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil.

7.2  Makse toimub väljaspool e-poodi teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskonnas.

7.3  Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

7.4  Maksmine toimub eurodes.

 

  1. Kauba kättesaamine

8.1  Kliendil on võimalik tellimusele ise Reio Vilipuu Taastusravikliinikusse järele tulla või kohaletoimetamiseks valida Omniva pakiautomaat või Itella Smartpost pakiautomaat.

8.2  Tellimuse kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati.

8.2.1 Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt paki suurusele.

Paki mõõtmed (kõrgus x laius x sügavus)Paki kaalSaatmise hind Eesti pakiautomaati
S kuni 9 cm * 38 cm * 64 cmkuni 30 kg2,99 €
M kuni 19 cm * 38 cm * 64 cmkuni 30 kg3,99 €
L kuni 39 cm * 38 cm * 64 cmkuni 30 kg4,89 €

8.2.2 Tellimusele alates 100€ kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

8.2.3 Pärast müügilepingu jõustumist anname teada, kas toode on Eestis olemas ning ka võimalusel eeldatava saabumise aja. Kui toode saabub, siis teavitame sellest klienti ning saadame tellimuse välja kliendi poolt valitud pakiautomaati kuni 2 tööpäeva jooksul.

8.2.4 Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, hoiutähtaja lõppu ning tagastuskoodi.

8.2.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud.

8.2.6 Tellimust hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja saabumise lõppu saadetakse toode tagasi.

8.2.7 Juhul kui klient ei lähe tellimuse järgi eelmainitud tähtaja jooksul, tagastatakse saadetis Saatjale, kes on kohustatud tasuma saadetise tagastamise kulu. Juhul kui „Saaja maksab teenustasu’’ lisateenusega ei tulda hoiuaja jooksul järele, tasub Saatja lisaks tagastamise kulule ka saadetise edastamise kulu ja hoiutasu. Antud transpordiga seotud kulud on klient kohustatud hüvitama müüjale.

 

8.3  Tellimuse kohaletoimetamine Omniva postkontorisse.

8.3.1 Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt paki suurusele.

Paki mõõtmed (kõrgus x laius x sügavus)Paki kaalSaatmise hind Eesti pakiautomaati
S kuni 9 cm * 38 cm * 64 cmkuni 30 kg3,89 €
M kuni 19 cm * 38 cm * 64 cmkuni 30 kg4,59 €
L kuni 39 cm * 38 cm * 64 cmkuni 30 kg5,19 €

8.3.2 Tellimusele alates 100€ kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

8.3.3 Pärast müügilepingu jõustumist anname teada, kas toode on Eestis olemas ning ka võimalusel eeldatava saabumise aja. Kui toode saabub, siis teavitame sellest klienti ning saadame tellimuse välja kliendi poolt valitud postkontorisse kuni 2 tööpäeva jooksul.

8.3.4 Toote kohalejõudmisest postkontorisse ja postkontori asukohast teavitatakse SMSi teel. Kui Saatja edastab Saaja epost aadressi, saadetakse lisateavitus ka e-kirjaga.

8.3.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud.

8.3.6 Tellimust hoitakse pakiautomaadis 15 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja saabumise lõppu saadetakse toode tagasi.

8.3.7 Juhul, kui klient soovib oma saadetist hoida postkontoris kauem kui tüüptingimustega lubatud 15 (viisteist) kalendripäeva, on Postil õigus Saajalt või Saatjalt nõuda lisatasu hoiustamise eest vastavalt kehtivale hinnakirjale iga lisanduva kalendripäeva eest

8.3.8 Juhul kui klient ei lähe tellimuse järgi eelmainitud tähtaja jooksul, tagastatakse saadetis Saatjale, kes on kohustatud tasuma saadetise tagastamise kulu. Juhul kui „Saaja maksab teenustasu’’ lisateenusega ei tulda hoiuaja jooksul järele, tasub Saatja lisaks tagastamise kulule ka saadetise edastamise kulu ja hoiutasu. Antud transpordiga seotud kulud on klient kohustatud hüvitama müüjale.

 

8.4  Tellimuse kohaletoimetamine Itella Smartpost pakiautomaati.

8.2.1 Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt paki suurusele.

Paki mõõtmed (kõrgus x laius x sügavus)Paki kaalSaatmise hind Eesti pakiautomaati
XS kuni 5 cm * 36 cm * 45 cmkuni 5 kg2,59 €
S kuni 12 cm * 36 cm * 60 cmkuni 35 kg2,99 €
M kuni 20 cm * 36 cm * 60 cmkuni 35 kg3,99 €
L kuni 38 cm * 36 cm * 60 cmkuni 35 kg4,89 €
XL kuni 60 cm * 36 cm * 60 cmkuni 35 kg6,49 €

8.2.2 Tellimusele alates 100€ kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

8.2.3 Pärast müügilepingu jõustumist anname teada, kas toode on Eestis olemas ning ka võimalusel eeldatava saabumise aja. Kui toode saabub, siis teavitame sellest klienti ning saadame tellimuse välja kliendi poolt valitud pakiautomaati kuni 2 tööpäeva jooksul.

8.2.4 Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, hoiutähtaja lõppu ning tagastuskoodi.

8.2.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud.

8.2.6 Tellimust hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Tellimuse hoiuaega on võimalik tasuta pikendada 7-e (seitsme) kalendripäeva võrra, kui Saaja sellest teavitab Itella klienditeenindust kas telefoni või e-maili teel, kontaktid on leitavad veebilehel http://uus.smartpost.ee/kontakt. Hoiutähtaja möödudes toimetatakse tellimus Itella Sorteerimiskeskusesse ja võetakse ühendust tellimuse Saaja/Saatjaga ning lepitakse kokku tellimuse täiendava saatmise või tagastuse suhtes. Tellimuse kättesaamise tingimuste muudatuste eest on Itellal õigus nõuda Müüjalt täiendavat tasu.

8.2.7 Juhul kui klient ei lähe tellimuse järgi eelmainitud tähtaja jooksul ega pikenda tähtaega, on klient kohustatud hüvitama transpordiga seotud kulud.

 

  1. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

9.1  Kliendil on õigus tellimusest 14 kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode või tooted ümber vahetada või tagastada.

9.2  14-päevane tagastusõigus kehtib ainult e-poest ostetud kaubale ning ei laiene kaupluses sooritatud ostudele.

9.3  Toodete tagastamiseks ja/või vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatud tootega müüjale.

9.4  Taganemisvormi leiab siit. 

9.5  Reio Vilipuu Taastusravikliiniku asukoha ja lahtiolekuajad leiab siit.

9.6 Nõudmised tootele, mida soovitakse tagastada on järgnevad •toode ei tohi olla kasutatud, määrdunud ega pestud ning •toode peab olema oma originaalpakendis, mis ei tohi olla rikutud.

9.7  Klient on kohustatud avama toote pakendi ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole originaalpakendis toote tagastamine nõutav.

9.8  Kliendil on õigus tootega tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapärases kaupluses ning klient vastutab tootega tutvumisel toote väärtuse vähenemise eest, kui ta on toodet kasutanud eeltoodust muul viisil.

9.9  Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, kompressioontooted) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

9.10  Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Omniva pakiautomaat saab tellimuse ümber vahetada või tagastada Omniva pakiautomaadi vahendusel, kasutades selleks esialgses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi. Tagastuskoodi kasutamisel on tagastus tasuta ning jõuab tagasi Müüjale 3 tööpäeva jooksul.

9.11  Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud postkontor, saab tellimuse ümber vahetada või tagastada, viies selle vabalt valitud postkontorisse. Toote ümbervahetamiseks ja tagastamiseks on nõutav toote ostupakendil olev triipkood. Tagastamine postkontorist on tasuta ja tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul.

9.12 Saadetised, mis väljastati postkontori vahendusel, on samuti võimalik tagastada Saatjale läbi pakiautomaadi. Sellistel juhtudel tuleb skaneerida saadetisel olev vöötkood või sisestada see käsitsi. Kui saadetisele on tagatus lubatud ja tagastuse aeg ei ole veel möödunud, saab saadetise tagastada Saatjale tasuta.

9.13  Toote tagastuse kättesaamise kohta saadetakse kliendi e-postile kinnitus.

9.14  Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Itella Smartpost pakiautomaat, saab tellimuse ümber vahetada või tagastada saates see Tondi Selveri Itella Smartposti pakiautomaati, numbrile 5071219. Tagastamise kulud tasub Ostja.

9.15  Toote tagastuse kättesaamise kohta saadetakse kliendi e-postile kinnitus.

9.16  Toote saab nii kaupluses kui e-poes ümber vahetada ainult sama toote teise suuruse vastu. Ümbervahetamise korral läbi e-poe tuleb kirjutada epood@taastusravikliinik.ee. Uue toote saadame Teile vahetult pärast ümbervahetatava toote kätte saamist. Ümbervahetusega seotud kulud katab müüja.

9.17  Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti või mis on märgitud taganemisavaldusele.

9.18  Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kohaletoimetamise tasu on müüjal õigus tagastada kohaletoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

 

10.Vastutus ja vääramatu jõud

10.1. Teenuse osutaja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.2. Teenuse osutaja ei vastuta kauba rikkumise eest Kliendi süül, kauba mittesihtotstarbelise kasutamise tulemusel tekkinud kahjude eest ja kauba jooksva kulumise eest tavakasutamise korral.

10.3. Teenuse osutaja ei vastuta Toote sobivuse eest, kui Klient on ise ennast mõõdistanud ega pole käinud Tursekeskus OÜ esinduspoes Kotka 12, 11315 Tallinn aadressil, kus jalgu mõõdistatakse selleks ette nähtud 3D tehnoloogial põhineva BodyTronic 600-ga, et leida täpselt Kliendi mõõtudele sobiv Toode.

10.4. Teenuse osutaja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

10.5. Teenuse osutaja vastutus kauba tarne eest lõpeb kauba üleandmise hetkest Kliendile või transpordi ettevõttele.

 

  1. Kliendi isikuandmete töötlemine

11.1  Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda kliendi isikuandmeid (Ees- ja perekonnanimi, telefoni number, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress).

11.2  Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, väljaarvatud makseteenust osutavale Maksekeskus AS-ile ja tarneteenust pakkuvale AS Eesti Post-ile ja OÜ Itella Estonia-le.

11.3  Müüja säilitab kliendi kohta ostude sooritamise käigus kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, kasutades selleks ERPLY kassasüsteemi.

11.4  Müüja võib kasutada kliendi isikuandmeid otsepostituseks üksnes juhul, kui klient on selle jaoks andnud oma nõusoleku.

11.5  Andmeside kliendi ja pankade ning kaardimaksete vahel on krüpteeritud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljas pool e-poe keskkonda ning e-poel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

 

  1. Pretensioonide esitamine ja vastutus

12.1  Müüja vastutab ostetud tootel ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates toote kliendile üleandmisest. Tarbijale toote müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

12.2  Kliendil on soovitatav esitada pretensioon epood@taastusravikliinik.ee. Pretensiooni märkida kontaktandmed, probleemi täpne kirjeldus, pretensiooni esitamise kuupäev ning lisada ostu tõendav dokument.

12.3  Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

12.4  Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

12.5  Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

 

Teave veebivaidluste lahendamise kohta vastavalt veebivaidluste lahendamise määruse (ingl ODR – Online Dispute Resolution Regulation) artikli 14 paragrahvile 1:

Euroopa Komisjon annab vastavalt ODR-i artikli 14 paragrahvile 1 tarbijatele võimaluse lahendada veebivaidlusi ühel oma platvormidest. Platvorm (http://ec.europa.eu/consumers/odr) toimib saidina, kus tarbijad saavad leida veebiostudega ja teenuselepingutega seotud vaidlustele lahendusi kohtuväliselt.

Shopping Cart
Scroll to Top